Reklamace - jak na to?
Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Při správném používání je vada u výrobků Rolser velice výjimečná.
Proto Vám nabízíme 5-letou ZÁRUKU a garanci okamžité výměny zboží.
V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky. Pro výrobky Rolser je tato lhůta námi prodloužena na 60 měsíců. Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:
Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi. Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:
Kontakty pro uplatnění reklamace:
Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady. O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout. Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE. O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání. |