Reklamace - jak na to?

Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Při správném používání je vada u výrobků Rolser velice výjimečná.
Proto Vám nabízíme 5-letou ZÁRUKU a garanci okamžité výměny zboží.

V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:

Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky. Pro výrobky Rolser je tato lhůta námi prodloužena na 60 měsíců.

Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:

  • roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
  • poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
  • poškozené nadměrným zatížením
  • opotřebené velmi intenzivním používáním
  • poškozené přírodními vlivy
  • poškozené neodborným servisem
  • s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci

Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi.

Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:

  • označení reklamovaného zboží
  • přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
  • požadavek způsobu vyřízení reklamace
  • datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení), kopie faktury
  • vaše adresa a telefon

Kontakty pro uplatnění reklamace:

  • kamenná prodejna:
    Pro rychlé vyřízení nás můžete po předchozí tel. dohodě navštívit přímo našem centrálním skladu: Veselka 48, Olbramovice - Votice, 259 01
    Tel. 773 111 269
  • poštovní adresa:
    Balíček s reklamovaným zbožím a potřebnými údaji zašlete na adresu:
    NIKARO s.r.o., Veselka 48, Olbramovice - Votice, 259 01.
  • e-mail:
    Vyřiďte vše z pohodlí domova přes e-mail: obchod@rolser.cz. Do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE.

Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.

O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.

Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.

O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.

Váš tým www.rolser.cz

 

 

Affiliate program

Telefonické objednávky: +420 773 111 269 Telefonické objednávky:
+420 773 111 269
Infolinka: +420 724 129 980 Infolinka:
+420 724 129 980
Kontaktujte nás e-mailem: obchod@rolser.cz Kontaktujte nás e-mailem:
obchod@rolser.cz

© Copyright 2004-2024 Rolser.cz | webdesign 2bcreative.cz
NIKARO, s.r.o. - Rolser.cz, Veselka 48, 259 01 Olbramovice - Votice, ČESKÁ REPUBLIKA

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.